onsdag 17. september 2014

Farlig moro!



Fy søren å gøy det er å planlegge bryllup!
Jeg koser meg helt max i prosessen, selvom det er mye å gjøre til tider. Jeg planlegger litt og litt hver dag/kveld, og har snart en A4 perm full av ideer. Noen av ideene vet jeg blir realitet, andre vet jeg at ikke blir det. Vårt drømmebryllup blir det uansett, og det å få drømmemannen er det som er viktigst!
Denne uken har 4 pakker kommet i posten med ting til bryllupet. Jeg elsker nettbutikker hvor man kan bare klikke hjem ting...
blir fort dyrt så man må passe seg litt...

Har du giftet deg før eller er i samme prosess som meg, vil jeg gjerne høre om dine gode tips i forhold til bryllup. Hva setter/satte prikken over i'en i ditt bryllup?
Nå venter jeg spent!


Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar